Jeg legger inn de justeringene som Ingrid og jeg har gjort. Vi har jobbet både med fellesdelen og med Nav delen med utgangspunkt i det som Nav gruppen hadde gjort i Gloppen. Nå går vi på ferie og er tilbake på jobb 5 august. Da blir det spennende å se hva andre har fått gjort.
Tor-Johan har meldt at han er tilbake den 20 august fra ferie, det betyr at det er litt mer tid til å bearbeide skjema før han er tilbake på jobb.
Her finner dere vår justerte versjon av 28. juni. Kommentarene som er lagt inn i skjema finner dere helt på slutten av dokumentet Ha en God sommer:) Les mer...
SPØRJESKJEMA – FRAMLEGG TIL STRUKTUR
FELLESDEL
Introduksjon
BAKGRUNN
•
Kjønn
•
Alder
•
Grunnutdanning (bv/sos/vpl/anna)
•
År:
•
Utdanningsstad:
•
•
Vidareutdanning
•
Antall studieår etter grunnutdanning
•
Etatsopplæring
•
•
Sosialt arbeid
•
Samfunnsarbeid
•
GEOGRAFISK TILKNYTNING
I kva for fylke arbeider du?
·
Rogaland
·
Hordaland
·
Sogn og fjordane
Er ditt arbeidssted i
- By/bydel
- Tettsted /bygd
ARBEIDSGIVER
Kven er din arbeidsgivar?
- Kommune
- Stat
- Fylke
ARBEIDSFELT
Kva for felt arbeider du i?
·
Sosialtenesta/nav
·
Barnevern
·
Rusfeltet
·
Psykisk helsevern
·
Familievern
·
Skulesektoren
·
Kriminalomsorg
·
Rehabilitering/funksjonshemming
·
Anna
Kor lang arbeidserfaring innen sosialt arbeid har du til saman (etter
utdanning)?
Sett inn antall år/kategoriar
·
Sosialtenesta/nav
·
Barnevern
·
Rusfeltet
·
Psykisk helsevern
·
Familievern
·
Skulesektoren
·
Kriminalomsorg
·
Rehabilitering/funksjonshemming
·
Anna
ARBEIDSOPPGAVER - TID
•
Eksempelvis gj.snittleg
arbeidsveke (dokumentasjon/klientrelatert/…….
•
•
Forhold til leiing/styring
KOMPETANSE
Kva for kunnskap
meiner du at du har mest bruk for i din noverande jobb?
Juridisk,
kunnskap om forvaltninga,
metodar i sosialt arbeid,
kommunikasjonsferdigheter,
psykologi/psykiatri,
rus
økonomi
organisasjonskunnskap
sosialpolitikk
Korleis vurderer du din
egen kompetanse i forhold til oppgåvene i din noverande stilling?
I kva grad opplever du å få
brukt fagutdanninga di i jobben du har nå?
Korleis opplever du at
andre kollegaer/eksterne samarbeidspartnarar/andre yrkesgrupper verdsetter din
kompetanse? (skala: helt einig ….. helt ueinig) (konstruer spørsmålet slik at
de tre kategoriene blir mulig å skille)
Dei
lyttar til det eg seiar
Eg opplever å ha innflytelse på
faglige avgjerder
Eg opplever ikkje at min faglige
bakgrunn blir tillagt betyding i vesentlig grad
Eg opplever at det er personavhengig
Kva for
muligheiter har du for faglig utvikling i jobben din?
Kva er de viktigaste
kunnskapskildane for å gjøre den jobben du har i dag? Er det kunnskap frå (fleirval
må være mulig)
Brukarane sjølv
Egen erfaringsbasert kunnskap
Forskningsbasert kunnskap
Kollegaer
Ekstern rettleiar
Intern rettleiar
Grunnutdanning
Vidareutdanning
Kurs
Informasjon frå statlige
styringsdokumenter
Nytter du arbeidstida
til å sette deg inn i ny faglitteratur/forsking?
Nytter du arbeidstida
til å sette deg inn i nye offentlige rundskriv/utgreiingar?
SKJØNN OG AUTONOMI
I kva grad opplever du at du har
innflytelse/påvirkning på dine arbeidsoppgaver?
Skala….
I kva grad opplever du å kunne ta sjølvstendige avgjerder
i klientarbeidet?
Skala….
I kva grad har du anledning til å utøve faglig skjønn
i arbeidet ditt?
Skala….
I den tida du har arbeid på din noverande
arbeidsplass har muligheita for å utvisa skjønn blitt:
Utvida,
avgrensa eller uendra (+usikker)
Bruker du manualar/kartleggingsverktøy i ditt
klientretta arbeid?
Ja/nei
….
Hvis ja opplever du at disse er til hjelp i ditt
arbeid?
Ikkje
i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad
Opplever du manualane/kartleggingsverktøya som
kvalitetssikring av ditt arbeid?
Ikkje
i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad
I kva grad opplever du å kunne nytte faglig skjønn i
bruken av disse manualane?
Ikkje
i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad
Eksisterer det en rutinehandbok for ditt arbeid?
Ja/nei
Dersom ja, i kor stor grad er den styrande for ditt
arbeid?
Ikkje i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad
Korleis innverkar rutinehandboka på utøvinga av ditt
eige skjønn i behandling av saker?
Avgrensar
skjønn i stor grad …… avgrensar skjønn i liten grad.
KVALIFISERING FOR ARBEIDET
Da du starta å jobbe på din noverande arbeidsplass kva for faktorar
tydde mest for at du skulle meistre jobben din? (skala – stor grad….. liten
grad)
•
Støtte og rettleiing frå
dei andre tilsette
•
Tilbod om kurs i bruk av
dataprogram
•
Kurs for ny-tilsette på
arbeidsplassen
•
Mi eiga grunnutdanning
•
Mi eiga vidareutdanning
•
Min eigen kompetanse og
røynsle frå andre arbeidsplassar
•
At eg fekk ei roleg tid
og høve til å setje meg inn i dei nye arbeidsoppgåvene
Sette inn spørsmål 3b frå
spørreskjemaet frå StudData : Sosialarbeidar utdanninga var eit godt grunnlag…
Har du sakna noe i din grunnutdanning som ville vært nyttig i din
noverande jobb?
·
Ja
·
Nei
·
Vet ikkje
Viss ja, er det noko av dette du har sakna?
Meir kunnskap om lovanvending
Kunnskap om tiltak og verkemidlar i
velferdssystemet
Fleire metodar i sosialt arbeid
Meir trening i kommunikasjonsferdigheter
Handsaming
av konfliktsituasjonar
Meir kunnskap om korleis hjelp og møte personer i
komplekse livssituasjonar
Meir øving i bruk av psykologisk kunnskap
Meir øving i gjenkjenning av psykiske lidingar
Meir kunnskap om behandling av rusavhengighet
Meir kunnskap om økonomisk rådgjeving
Meir organisasjonskunnskap
Meir øving i sosialpolitisk påverknad
Osv..
SOSIALT ARBEID/PROFESJONELL ROLLE
SPESIFIKKE TEMA – NB! Viktig med tydelig instruks på val av eitt felt vidare.
Arbeider du i
NAV, barnevern, rusfeltet, anna?
Dersom anna gå
til send skjema
Dersom du arbeider innan eitt av felta under klikk på feltet og svar på
spørsmåla.
•
NAV
•
Barnevern
•
Rus
•
Psykisk helsearbeid
•
Familievernet
EG ARBEIDER I NAV
Arbeidsforhold
Kor lenge har
du arbeid i Nav?
·
Sidan nav ble etablert
·
1 år
·
>3 år
·
>5 år
·
6 år eller meir
Kor lenge har
du arbeidet i den stillinga du har nå?
·
Sidan nav ble etablert
·
1 år
·
>3 år
·
>5 år
·
6 år eller meir
Arbeida du i
kommunal sosialteneste før denne gikk inn i Nav?
Ja/nei
Dersom ja, kor
lenge?
·
1 år
·
>3 år
·
>5 år
·
6 år eller fleir
Dersom du er
statlig tilsett i Nav, jobbar du da i
- Lokalt Nav-kontor
- Forvaltningseininga
- Nav-fylke
- Hjelpemiddelsentralen
- Arbeidsrådgivinga
- Tiltak, Intro, Marked
- Senter for jobbmestring
- Anna
Dersom du er kommunalt tilsett i Nav, jobbar du da
i
- Mottak
- Saksbehandling
- Oppfølging/Tiltaksarbeid
- Booppfølging
- Kvalifiseringsprogram
- Rusarbeid
- Psykiatri
- Anna
Kva lovverk
arbeider du mest i forhold til? (fleirval)
·
Lov om sosiale tenester i
nav
·
Lov om helse – og
omsorgstenester
·
Lov om pasient- og brukarrettigheiter
·
Lov om folketrygd
·
Lov om arbeidsmarknadstenester
·
Anna
Kva er dine hovudoppgåver
i jobben?
•
Leiing/administrasjon
•
Klientretta arbeid
•
Koordinering
•
Faglig rettleiing
•
Prosjektretta arbeid
(utviklingsarbeid)
Dersom du
arbeider med klientarbeid kva er dine hovudoppgåver?
(Legg til skala
– stor grad ….. liten grad)
Saksbehandling
Råd og rettleiing
Opplysning/informasjon
Oppfølging
Økonomisk rådgiving
Motivasjonsarbeid
Oppsøkende verksamhet
Førebyggande arbeid
Prosjektarbeid
Kva yrkesgrupper
samarbeider du mest med utanfor Nav? (fleirval
er mulig)
Leger
Advokatar
Psykologar
Sjukepleiar
Min egen yrkesgruppe
Andre
yrkesgrupper
Kven samarbeider
du med utanfor Nav? (fleirval er
mulig)
Kommunal barnevernteneste
BUFETAT
Psykisk
helsevern
Rusinstitusjonar
Psykiatrisk ungdomsteam (PUT)
Senter
for legemiddelassistert rehabilitering (LAR)
Arbeidsmarknadsbedrifter/tiltaksarrangørar
PPT
Politi
Sjukehus/helseinstitusjonar
Frivillige organisasjonar
Skoler/utdanningar
Arbeidsgivarar/bedrifter
ORGANISATORISKE FORHOLD
Har kontoret:
•
ein leiing
•
todelt leiing
Har kontor si
øvste leiar:
•
sosialfaglig utdanning
Dersom anna
utdanning, kva for utdanning? (opent spørsmål)
Korleis vil du
karakterisere ditt forhold til din næraste overordna?
(Skala/
utsegn/helt einig ….. helt ueinig)
•
Eg har et godt forhold
til min næraste leiar
•
Min næraste leiar er ein
god støtte i mitt daglege arbeid
•
Eg opplever ofte at min
leiar ikkje har tid når eg treng hjelp
•
Min leiar har ein open
dør og det er lett å ta kontakt
•
Eg saknar at leiar tar
tydelege avgjerder
•
Min leiar styrar verksemda
på ein god måte
Er du medlem av
en fast arbeidsgruppe eller team?
Ja/nei
Dersom du
arbeider i team
Er teamet samansett fleirfaglig
Er teamet samansett av statlig og
kommunalt tilsette
Kva type saker
behandlar dykk i team?
•
Klientsaker (ytingar til
klientar)
•
Administrative saker
•
Prosjekter
•
Anna
På kva måte har
samlokaliseringa av to statlege tenester; trygd og Aetat og den kommunale
sosialtenesta påverka ditt arbeid?[akl10]
Svaralternativer (skala: heilt einig….. heilt ueinig
·
Vi
samarbeider lettare i dei samansette sakene
·
Det
har ikkje hatt innverknad i vesentleg grad på mitt arbeid med klientane
·
Det
har blitt lettare å ta kontakt med dei statstilsette sakshandsamarane
·
Det
har ført til raskare sakshandsaming i trygdesakene
·
Samlokalisering
har ført til nye og enklare arbeidsmåtar
·
Eg
opplever at vi lærer mykje av å samarbeide med kvarandre
·
Dei
sosialfaglege vurderingane blir tillagt stor vekt i samarbeidet
·
Den
sosialfaglige posisjonen blir tillagt større vekt i samarbeidet med dei
statlege tilsette
·
Samlokaliseringa
har helt klart ført til at klientane får betre hjelp
Skriv med eigne ord kva utfordringar du har møtt i
din arbeidssituasjon ved samlokaliseringa og dei nye rammetilhøva i Nav (ope
spørsmål)[akl11]
FAGLIG
UTVIKLING
I kva grad
opplever du at den jobben du har gir deg muligheit for
Kreative initiativ
Gjøre arbeid på nye måtar
Komme med innspel til endringar som
blir følgt opp
Lar deg prøve ut nye arbeidsmåtar
Gir deg utfordringar som du opplever
at du utviklar deg faglig på
Der det passer:
Legg inn spm 18 fra stud.data, Kva for betydning har følgjande forhold for din faglege utvikling? med
følgende tillegg i svaralternativer: Eige
opplæringsprogram for verksemda
Ta inn fra stud.data spørsmål, 12 Opplæring etter at du begynte i din noverande
jobb
Spm.13,Vurdering
av opplæring i nåværende jobb
Spm 14, hvor henter du
kunnskaper fra når du står overfor krevende oppgave i ditt daglige arbeid
Spm.16a, 16 b Opplevelse av faglig kompetanse ( men
endre ordet ‘føler’ til ‘opplever du at’…)
stud. Data spørsmål 23, kunnskap
og kompetanse, men bytt ut ordet evne med ferdigheter/være istand til,
Ta inn spm 48 fra barnevernsundersøkelsen. Hvordan vurderer du din egen kompetanse i forhold til oppgavene i din
nåværende stilling?
SOSIALT ARBEID PROFESJONELL ROLLE
I kva grad erfarer du at
din profesjons spesifikke kompetanse blir etterspurt i din noverande jobb?
[akl1]Hvis
vi skal ha med dette og er interessert i detaljer, så foreslår jeg at vi lister
opp de videreutdanningene som de aktuelle høgskolene tilbyr og som er relevante
for yrkesgruppene.
Det er imidlertid ønskelig at det kartlegges
etatsopplæring.
[ivol2]Her
kan vi få opp de masterprogrammene som er i de høgskolene/universitetene som er
aktuelle i vårt forskningsområde( vestlandet).
[ivol3]Er
vi interessert i å vite tidligere arbeidserfaring, jfr. kompetansespørsmål og
erfaring?
[akl4]Spørsmålene
som er strøket ut her er lagt inn under spesifikk del (Nav).
[ivol5]De
samme kategoriene som står under arbeidsfelt bør også komme inn her.
[akl6]Dette
blir også veldig generelle tall og hvis spørsmålet stilles så må det bli en prosentvis
fordeling.
Her synes jeg at spørsmål 1 i sammendraget til
rus/psyk.helse er godt formulert.
Jeg ville ønsket et punkt e) lagt til:
Utviklingsarbeid/prosjektarbeid.
Dette bør også legges inn i spørsmål 2
[akl7]Kan
dette være spørsmål som kommer under de spesifikke områdene i stedet for i den
generelle delen?
[akl8]Dette
mener jeg blir et for tidkrevende spørsmål å svare på i et stort spørreskjema.
Det krever en god del tankearbeid å forholde seg til det forslaget som er
kommet nå. Jeg foreslår at dette tas ut av dette spørreskjemaet.
[akl9]Dette
må enten gis flere alternativer eller sløyfes som alternativ. Vi får vel tro at
en leder har en utdanningJ
[akl10]Dette
er et spørsmål som er viktig for mitt forskningsprosjekt
[akl11]Jeg
ønsker sterkt å få inn disse to åpne spørsmålene. Jeg skal påta meg å bearbeide
de senere
Bra jobbet, Magne og jeg skal se på utkastet deres og komme med kommentarer.
SvarSlettSvanhildur