mandag 26. august 2013

Nye justeringer av spørreskjema

Etter Sogndals justeringer og kommentarer så har Bergen lest gjennom og foretatt noen nye tilføyelser og kommentarer til kommentarene:)
Det hadde vært fint om også andre nå kan komme med innspill slik at vi kan få skjemaet ferdig  innen september.
Dere finner siste versjon av skjemaet her:

26 august 2013 – med justeringer fra Bergen (Ingrid og Anne Karin) på grunnlag av de kommentarene som kom fra Sogndal tirsdag 2. juli 2013


Sogndal, 2.juli 2013.

Svanhildur og Magne har arbeidet videre med spørreskjemaet og lagt til en god del kommentarer. Håper dere finner de, jeg er litt usikker på om innleggingen av teksten vår fungerer. Men her er i alle fall et utkast med kommentarer.


SPØRJESKJEMA – FRAMLEGG TIL STRUKTUR

FELLESDEL

 

Introduksjon

Her vil det vel komme en tekst som formidler formålet med skjemaet: kartlegging av sosialt arbeid under endra rammevilkår blant FO medlemmer i de 3 vestlandsfylkene.

BAKGRUNN

 

• Kjønn

 

• Alder

 

• Grunnutdanning (bv/sos/vpl/anna)

 

• År:

 

• Utdanningsstad:

 

• Vidareutdanning

 

• Antall studieår etter grunnutdanning

 


 

• Etatsopplæring

 

 


 

• Sosialt arbeid

 

• Samfunnsarbeid

 


 

 

 

GEOGRAFISK TILKNYTNING

 

I kva for fylke arbeider du?

 

· Rogaland

 

· Hordaland

 

· Sogn og Fjordane

 

 

Er ditt arbeidssted i

 



 

 

ARBEIDSGIVER

 

Kven er din arbeidsgjevar?

 

Kommune



 (dette er stat)Privat verksemd

 

 

ARBEIDSFELT

 

Kva for felt arbeider du i?

 

· Sosialtenesta/nav

 

· Barnevern

 

· Rusfeltet

 

· Psykisk helsevern

 

· Familievern

 

· Skulesektoren

 

· Kriminalomsorg

 

Rehabilitering/funksjonshemming

 


 

· Asylsøkere[AKL9] 

 

· Eldreomsorg

 

· Oppsøkende arbeid

·         Somatiske sykehus

 


 

 


 


 

Kor lang arbeidserfaring innen sosialt arbeid har du til saman (etter utdanning)?

Sett inn antall år/kategoriar

 

 


 

· Sosialtenesta/nav

 

· Barnevern

 

· Rusfeltet

 

· Psykisk helsevern

 

· Familievern

 

· Skulesektoren

 

· Kriminalomsorg

 

· Rehabilitering/funksjonshemming

 

· Flyktninger

 

· Asylsøkere

 

· Eldreomsorg

 

· Oppsøkende arbeid/forebyggende arbeid?

Somatikk

· Anna[s13] 

 

 

 


 

 

ARBEIDSOPPGAVER - TID[s14] [AKL15] [s13]

 


 

• Eksempelvis gj.snittleg arbeidsveke (dokumentasjon/klientrelatert/…….

 

• Konkretisering av dokumentasjon[s16] [akl14][s17] [s15]

 


 

• Forhold til [s18] [s16][AKL19] andre profesjonar/samarbeidspartnarar

 

• Samarbeid med leiinga/

• Samarbeid med eigen profesjon/kollega[s20] [akl17][s21] 

 


 


 


 

Juridisk,

 


 


 

kommunikasjonsferdigheter,

 


 

rus

 

økonomi

 

organisasjonskunnskap

 



 

 

Korleis vurderer du din egen kompetanse i forhold til oppgåvene i din noverande stilling[s31] [s24]?

 

I kva grad opplever du å få brukt fagutdanninga di i jobben du har nå?[s32] [s25]

 

Korleis opplever du at andre kollegaer/eksterne samarbeidspartnarar/andre yrkesgrupper verdsetter din kompetanse?[s33] [s26](skala: helt einig ….. helt ueinig) (konstruer spørsmålet slik at de tre kategoriene blir mulig å skille)

 

                Dei lyttar til det eg seiar

 

                Eg opplever å ha innflytelse på faglige avgjerder

 

                Eg opplever ikkje at min faglige bakgrunn blir tillagt betyding i vesentlig grad   

 

                Eg opplever at det er personavhengig

 

Kva for muligheiter har du for faglig utvikling i jobben din[s34] [s27]?

 

Kva er de viktigaste kunnskapskildane for å gjøre den jobben du har i dag? Er det kunnskap frå (fleirval må være mulig)[AKL35] 

 

                Brukarane sjølv

 

                Egen erfaringsbasert kunnskap

 

                Forskningsbasert kunnskap

 

                Kollegaer

 

                Ekstern rettleiar

 

                Intern rettleiar

 

                Grunnutdanning

 

                Vidareutdanning

 

                Kurs

 

                Informasjon frå statlige styringsdokumenter

 

Nytter du arbeidstida til å sette deg inn i ny faglitteratur/forsking[s36] [s28]?

 

Nytter du arbeidstida til å sette deg inn i nye offentlige rundskriv/utgreiingar?[s37] [s29]

 

I tillegg kan vi sette inn et spørsmål om de bruker fritiden til å sette seg inn i fagliteratur… osv

 

SKJØNN OG AUTONOMI

 

I kva grad opplever du at du har innflytelse/påvirkning på dine arbeidsoppgaver?

 

                Skala….

 

I kva grad opplever du å kunne ta sjølvstendige avgjerder i klientarbeidet?

 

                Skala….

 

I kva grad har du anledning til å utøve faglig skjønn i arbeidet ditt?

 

                Skala….

 

I den tida du har arbeid på din noverande arbeidsplass har muligheita for å utvisa skjønn blitt:

 

                Utvida, avgrensa eller uendra (+usikker)[s38] [s30]

 

 

Bruker du manualar/kartleggingsverktøy i ditt klientretta arbeid[s39] [s31]?

 

                Ja/nei….

 

Hvis ja opplever du at disse er til hjelp i ditt arbeid?

 

                Ikkje i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad

 

Opplever du manualane/kartleggingsverktøya som kvalitetssikring av ditt arbeid?

 

                Ikkje i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad

 

I kva grad opplever du å kunne nytte faglig skjønn i bruken av disse manualane?

 

                Ikkje i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad

 

Eksisterer det en rutinehandbok for ditt arbeid?

 

                Ja/nei

 

Dersom ja, i kor stor grad er den styrande for ditt arbeid?

 

                 Ikkje i det hele tatt/ 2,3,4, i stor grad

 

Korleis innverkar rutinehandboka på utøvinga av ditt eige skjønn i behandling av saker?

 

                Avgrensar skjønn i stor grad …… avgrensar skjønn i liten grad.

 

 

KVALIFISERING FOR ARBEIDET

 

Da du starta å jobbe på din noverande arbeidsplass kva for faktorar tydde mest for at du skulle meistre jobben din? (skala – stor grad….. liten grad)

 

• Støtte og rettleiing frå dei andre tilsette

 

• Tilbod om kurs i bruk av dataprogram

 

• Kurs for ny-tilsette på arbeidsplassen

 

• Mi eiga grunnutdanning

 

• Mi eiga vidareutdanning

 

• Min eigen kompetanse og røynsle frå andre arbeidsplassar

 

• At eg fekk ei roleg tid og høve til å setje meg inn i dei nye arbeidsoppgåvene[s40] [s32]

 

 

Sette inn spørsmål 3b frå spørreskjemaet frå StudData : Sosialarbeidar utdanninga var eit godt grunnlag[s41] [s33]

 

 

Har du sakna noe i din grunnutdanning som ville vært nyttig i din noverande jobb?

 

· Ja

 

· Nei

 

· Vet ikkje

 

Viss ja, er det noko av dette du har sakna[s42] [s34]?

 

Meir kunnskap om lovanvending

 

Kunnskap om tiltak og verkemidlar i velferdssystemet

 

Fleire metodar i sosialt arbeid

 

Meir trening i kommunikasjonsferdigheter

 

                Handsaming av konfliktsituasjonar

 

Meir kunnskap om korleis hjelp og møte personer i komplekse livssituasjonar

 

Meir øving i bruk av psykologisk kunnskap

 

Meir øving i gjenkjenning av psykiske lidingar

 

Meir kunnskap om behandling av rusavhengighet

 

Meir kunnskap om økonomisk rådgjeving

 

Meir organisasjonskunnskap

 

Meir øving i sosialpolitisk påverknad

 

Meir kunnskap om saksbehandling

Meir kunnskap om somatisk helse

Meir kunnskap om håndtering av vold og trusler

 

                Osv..

 

 

SOSIALT ARBEID/PROFESJONELL ROLLE

 


 

• Operasjonalisere definisjonen i eit sett av utsegner?[s43] [akl35][s44] 

 


 

 

 

 

SPESIFIKKE TEMA – NB! Viktig med tydelig instruks på val av eitt felt vidare.



 

Dersom anna gå til send skjema

 

Dersom du arbeider innan eitt av områda under klikk på området og svar på spørsmåla.

 

• NAV

 

• Barnevern

 

• Rus

 

• Psykisk helsearbeid

 

• Familievernet[s47] 

 


 

EG ARBEIDER I NAV

 

Arbeidsforhold

 

Kor lenge har du arbeid i Nav?

 

· Sidan nav ble etablert

 

· 1 år

 

·2-3 år

 

· 4-5 år

 

· 6 år eller meir

 

 

Kor lenge har du arbeidet i den stillinga du har nå i Nav?

 

· Sidan Nav ble etablert

 

· 1 år

 

·2-3 år

 

· 4->5 år

 

· 6 år eller meir

 

 


 

                Ja/nei

 

Dersom ja, kor lenge?

 

· 1 år

 

· 2-3 år

 

· 4-5 år

 

· 6 år eller meir

 

 

Dersom du er statlig tilsett[s49] [s40]i Nav, jobbar du da i

 

Lokalt Nav-kontor

Forvaltningseininga

Nav-fylke

Hjelpemiddelsentralen

Arbeidsrådgivinga


Intro

Marked

Call senter

Senter for jobbmestring

Anna

 

 

Dersom du er kommunalt tilsett i Nav,[s51] [s42]jobbar du da i

(HER MÅ DET VÆRE MULIG MED FLERVALG)

Mottak

Saksbehandling

Oppfølging/Tiltaksarbeid

Booppfølging

Kvalifiseringsprogram

Rusarbeid

Psykiatri

Gjeldsrådgjeving


 

 

 

Kva lovverk arbeider du mest i forhold til? (fleirval)

 

· Lov om sosiale tenester i nav

 

· Lov om helse – og omsorgstenester

 

· Lov om pasient- og brukarrettigheiter

 

· Lov om folketrygd

 

· Lov om arbeidsmarknadstenester

 

· Anna

 

 

 


 

• Leiing/administrasjon

 

• Klientretta arbeid

 

• Koordinering

 

• Faglig rettleiing

 

• Prosjektretta arbeid (utviklingsarbeid)

 

• Kollegarettleiing

 

• Studentrettleiing

 


 

 

Dersom du arbeider med klientarbeid kva er dine hovudoppgåver?

 

(Legg til skala– stor grad ….. liten grad)

 

Saksbehandling

 

                Råd og rettleiing

 

Opplysning/informasjon

 

                Oppfølging

 

                Økonomisk rådgiving

 

                Motivasjonsarbeid

 

                Oppsøkende verksamhet

 

                Førebyggande arbeid

 

                Prosjektarbeid

 

Kva yrkesgrupper samarbeider du mest med utanfor Nav? (fleirval er mulig[s54] [s45])

 

                Leger

 

                Advokatar

 

                Psykologar

 

                Sjukepleiar

 

                Min egen yrkesgruppe

 

Andre yrkesgrupper

 

               

 

Kva for instanser samarbeider du med utanfor Nav? (fleirval er mulig[s55] [s46])

 

                Kommunal barnevernteneste

 

                BUFETAT            

 

Psykisk helsevern

 

                Rusinstitusjonar

 

                Psykiatrisk ungdomsteam (PUT)

 

Senter for legemiddelassistert rehabilitering (LAR)

 


 

                PPT

 

Politi

 


 

                Frivillige organisasjonar

 


 

                Arbeidsgivarar/bedrifter[s59] [s50]

 

 

RGANISATORISKE FORHOLD

 

Har kontoret:   

 

• ein leiing[s60] [s51]

 

• todelt leiing[s61] [s52]

 

 

Har kontor si øvste leiar:

 

• sosialfaglig utdanning[s62] [s53]

 


 

 

Dersom anna utdanning, kva for utdanning? (opent spørsmål[s65] [s56])

 


 

                (Skala/ utsegn/helt einig ….. helt ueinig)

 

• Eg har et godt forhold til min næraste leiar

 

• Min næraste leiar er ein god støtte i mitt daglege arbeid

 

• Eg opplever ofte at min leiar ikkje har tid når eg treng hjelp

 

• Min leiar har ein open dør og det er lett å ta kontakt

 

• Eg saknar at leiar tar tydelege avgjerder

 

• Min leiar styrar verksemda på ein god måte[AKL66] 

 


Min leiar formidler informasjon på en pedagogisk god måte[AKL67] 

 

Er du medlem av en fast arbeidsgruppe eller team?

 

                Ja/nei

 

Dersom du arbeider i team

 

                Er teamet samansett fleirfaglig

 

                Er teamet samansett av statlig og kommunalt tilsette

 

Kva type saker behandlar dykk i team?

 


 

• Administrative saker

 

• Prosjekter

Sosialhjelpssaker

Trygdesaker

 

• Anna

 

                              

 

Svaralternativer (skala: heilt einig….. heilt ueinig[s69] [s60]Har den nye Nav organiseringa ført til endringar av din arbeidsplass som læringssamfunn?

· Vi samarbeider lettare i dei samansette sakene

 

· Det har ikkje hatt innverknad i vesentleg grad på mitt arbeid med klientane

 

· Det har blitt lettare å ta kontakt med dei statstilsette sakshandsamarane

 

· Det har ført til raskare sakshandsaming i trygdesakene

 

Organiseringa av de lokale Navkontora har ført til nye og enklare arbeidsmåtar

· Eg opplever at vi lærer mykje av å samarbeide med kvarandre

 

· Dei sosialfaglege vurderingane blir tillagt stor vekt i samarbeidet

 

 

 Organiseringa har helt klart ført til at klientane får betre hjelp

Det har blitt lettare  å ta kontakt med andre delar av Nav forvaltningen

Mine medarbeidarar klarer å forklare oppgåver på en lettfattelig måte

 

Skriv med eigne ord kva positive følgjer  dei nye rammetilhøva har hatt for din arbeidssituasjon i Nav(ope spørsmål)

 

Skriv med eigne ord kva utfordringar du har møtt i din arbeidssituasjon som følgje av dei nye rammetilhøva i Nav (ope spørsmål)[s70] [akl65]

 

 

Forslag om ny overskrift: Kompetanse og faglig utviklingFAGLIG UTVIKLING[s71] [s66]

 

I kva grad opplever du at den jobben du har gir deg muligheit for

 

                Kreative initiativ

 

                Gjøre arbeid på nye måtar

 

                Komme med innspel til endringar som blir følgt opp

 

                Lar deg prøve ut nye arbeidsmåtar

 

                Gir deg utfordringar som du opplever at du utviklar deg faglig på

                Lære nye dataprogrammer

                Lære Nav terminologi og kunne bruke denne [AKL72] 

Lære av andre medarbeidere

Komme fram til felles løsninger på saker

 

Har du: (avkryssing)

                Eget kontor

                Sitter i kontorlandskap

 


                Eg kan snakke uforstyrra med klientar i telefon

                Eg har høve til å ha samtaler med klientar når det oppstår behov på kort varsel

                Samtaler med klientar må tas på egne samtalerom

                Min kontakt med klientar har blitt hindra av måten det fysiske miljøet er utforma         Det hendar at samtaler med klientar må venta av mangel på ledige samtalerom

 

Der det passer:

 

Legg inn spm 18 fra stud.data, Kva for betydning har følgjande forhold for din faglege utvikling[s74] [s67]? med følgende tillegg i svaralternativer: Eige opplæringsprogram for verksemda [s75] [s68]

 

Ta inn fra stud.data spørsmål, 12 Opplæring etter at du begynte i din noverandejobb[s76] [s69]

 

Spm.13,Vurdering av opplæring i nåværende jobb[s77] [s70]

 

Spm 14, hvor henter du kunnskaper fra når du står overfor krevende oppgave i ditt daglige arbeid[s78] [s71]

 

Spm.16a, 16 b[s79] [s72]Opplevelse av faglig kompetanse ( men endre ordet ‘føler’ til ‘opplever du at’…)

 

stud. Data spørsmål 23[s80] [s73], kunnskap og kompetanse, men bytt ut ordet evne med ferdigheter/være istand til,

 

Ta inn spm 48 fra barnevernsundersøkelsen. Hvordan vurderer du din egen kompetanse i forhold til oppgavene i din nåværende stilling?

 

 


 

I kva grad erfarer du at din profesjons spesifikke kompetanse blir etterspurt i din noverande jobb?[s81] [s74]

 

 


 
 [akl1]Hvis vi skal ha med dette og er interessert i detaljer, så foreslår jeg at vi lister opp de videreutdanningene som de aktuelle høgskolene tilbyr og som er relevante for yrkesgruppene.
Det er imidlertid ønskelig at det kartlegges etatsopplæring.
 
 [s2]Jeg er enig i det også enig i at etatsopplæring er viktig å få med
 
 [s3]Her kan vi få opp de masterprogrammene som er i de høgskolene/universitetene som er aktuelle i vårt forskningsområde( vestlandet).
 
 [s4]Kan det bli for mye med alle, for her kan det og være noen som har tatt for eksempel sosiologi, antropologi med mer??
 
 [s5]Kan det være bedre å angi kommunestørrelse, 2000 eller mindre, 2001 -4000 osv
 [AKL6]Tja? Trenger vi detaljer om størrelse?
 
 [s7]Går det an å spesifisere dette nærmere?
 
 [s8]Jeg er usikker på fylke, jeg tenker på fylkeskommunene når jeg ser fylke, men mener dere i fylkesleddet i NAV? Fylkesleddet er vel statlig. JA – fylkesleddet er statlig. Det er også Fylkesmannen. Så 3 nivåer slik det står nå +  privat veksemd
 [AKL9]Kan disse to settes ved siden av hverandre med /
 
 [s10]For å unngå mange annaer, skal vi ta med arbeid med flykninger og asylsøkere?
 
Det er satt inn. Hvis vi tror vi har dekket alt så kan vi ta bort anna
 
 [ivol11]Er vi interessert i å vite tidligere arbeidserfaring, jfr. kompetansespørsmål og erfaring?
 
 [akl12]Spørsmålene som er strøket ut her er lagt inn under spesifikk del (Nav).
 
 [s13]De samme kategoriene som står under arbeidsfelt bør også komme inn her.
 
 [s14]Vi må formulere spørsmål om tidsbruk, forslag: I hvilken grad opplever du at du har tid til å utføre arbeidsoppgavene dine på en faglig meget god, god, mindre god, lite god måte
 
 [AKL15]Dette synes jeg er et godt forslag.
 
 [s16]Dette blir også veldig generelle tall og hvis spørsmålet stilles så må det bli en prosentvis fordeling.
Her synes jeg at spørsmål 1 i sammendraget til rus/psyk.helse er godt formulert.
Jeg ville ønsket et punkt e) lagt til:
Utviklingsarbeid/prosjektarbeid.
Dette bør også legges inn i spørsmål 2
 
 [s17]Enig i at formuleringene hos rus/psyk gruppen er bra se s 9 og 10 i deres dokument
 
 [s18]Hva mener vi med forhold? Handler det om samarbeid? Hvis det er det må vi skrive samarbeid, omfang, møteaktiviteter, type samarbeid osv. Skal se nærmere på dette
 [AKL19]Enig at forhold blir for diffust. Samarbeid med andre… er bedre.
 
 [s20]Kan dette være spørsmål som kommer under de spesifikke områdene i stedet for i den generelle delen?
 
 [s21]Flytte til fagspesifikk del! Kan bli for mye gjentakelser, samle på en plass.
 
 [s22]Flytte til spesifikk del, mer treffende der
 
 [s23]Rangering fra 1-5 eller 1- 10?
 [AKL24]Vi kan selvsagt bruke en skala som foreslått over, men vi kan også be de krysse av for de 5 kunnskapsområdene de har mest bruk for
 [AKL25]Eller heller: Kunnskap om regelverk og rettigheter
 
 [s26]Skal vi dele opp her i individuelt sosialt arbeid, sosialt arbeid med grupper, nettverksarbeid, boligsosialt arbeid, oppsøkende sosialt arbeid
 [AKL27]Hvis vi deler opp – og det kan være ok, så foreslår jeg at vi broker de tre områdene: individuelt, gruppe, samfunnsarbeid
 
 [s28]Dele disse. ENIG
 
 [s29]Stats-og kommunalkunnskap, veiledning, barnevern skal det med her?
 [AKL30]Jeg har gjennom å snakke med en NAV ansatt i sosialtjenesten at helseproblematikk er sentralt og bør med som område og kunnskapsfelt.
 
 [s31]Her må vi ha svarlaternativ, for eksempel viktig, svært viktig, mindre viktig, ikke viktig
 
ENIG
 
 [s32]Her må vi ha de samme svaralternativene som over.
 
ENIG
 
 [s33]Her er det viktig å ha gjensidig utelukkende kategorier.
 
 [s34]Kommer senere jfr s 11, kan tas vekk herfra?
 [AKL35]Her foreslår vi at det også graders I tillegg til flervalg
 
 [s36]Gradering her, kanskje i kva grad nyttar du arbeidstida osv. og svaralternativene blir da: i stor grad, liten grad, ikke ?? Her bør vi og skille faglitteratur og forksning
 
ENIG
 
 [s37]Samme gradering og skille off rksr og utgreiingar. Stortingsmeldinger, NOUer, forskrifter??
 
ENIG
 
 [s38]Skalering her og?
 
NEI – alternativene her er en skalering i seg selv.
 
 [s39]Kan vi i tillegg ha spørsmål om rapportering på målindikatorer? Eller blir det dekket av spørsmålet om manualer og kartleggingsverktøy.
 
JA - foreslå
 
 [s40]Føye til, At jeg fikk veiledning med ekstern veileder.
 
OK – føy til
 
 [s41]Trenger vi denne,? Vi har dette bedre dekket i spørsmålet om kunnskapskildene, jfr s 3.
 
 
 
 [s42]Felrvalgsalternativ viktig her!
 
 [s43]Dette mener jeg blir et for tidkrevende spørsmål å svare på i et stort spørreskjema. Det krever en god del tankearbeid å forholde seg til det forslaget som er kommet nå. Jeg foreslår at dette tas ut av dette spørreskjemaet.
 
 [s44]ENIG!! Mer egnet til kvalitative spørsmål
 
 [s45]Dette har de svart på under Arbeidsfelt, s 1 derfor unødvendig her.
 [AKL46]Jeg vet ikke om jeg er enig I at dette skal ut. De går nå over til spesifikk del og hvis vi kan lede de til den delen de skal besvare innen for sitt felt så må det trolig være her dette skjer.
Kanskje vi kan formulere det slik: Hvis du arbeider i NAV – gå til spm X
Arbeider du i Barnevern – gå til spm Y osv
 
 [s47]Får vi til dette rent teknisk, slik at de kan gå rett vei videre??
 
 [s48]Kor arbeidet du før du begynte i NAV?
Aetat
Trygdekontor
Sosialkontor
Osv evt anna
 
NEI det blir et annet spørsmål
 
 [s49]Her kan du og være kommunalt ansatt og ha disse oppgavene; Er ikke alle NAV-ansatte?? Omformulere??
 
DE FUNKSJONENE SOM ER LISTET HER ER DET KUN STATSANSATT SOM HAR
 
 [s50]Bør disse ikke deles ellers vet vi ikke om de jobber med marked eller tiltak??? Husk gjensidig utelukkende kategorier. Hva med «call» senteret?
 
ENIG
 
 [s51]Hvorfor fremheve kommunen, både statlig ansatt og kommunalt kan arbeide med disse oppgavene jfr og spørsmål over
 
NOEN STEDER KAN DE DET; MEN KONTORENE ER ULIKT ORGANISERT OG VI ØNSKER DETTE MED
 
 [s52]Hva med ungdom, eller drop -outs, arbeidssøkere, oppfølging av sykemeldte, flyktninger??
 
MEN DETTE BLIR DEKKET INN VED SPØRSMÅLENE I DEN GENERELLE DELEN OG DISSE DATAENE MÅ JO KUNNE KOBLES.
 
 [s53]Forslag til ny formulering: I kva arbeider du med: og svaralternativer, i stor grad, liten grad, mindre grad ikke .
 
ENIG – FLERVALG MÅ VÆRE MULIG OGSÅ
 
 [s54]Stor grad, liten grad ikke osv.
 
 [s55]Også her kategorier,jfr over
 
 [s56]Er det det samme??
 
JA
 
 [s57]Del har meed beggekategorier
 
Kanskje helseinstitusjoner er dekkende
 
 [s58]Skille i to kategorier
 
NEI
 
 [s59]Her og skille
 
NEI
 
 [s60]Enhetlig ledelse
 
OK
 
 [s61]To delt ledelse
 
OK
 
 [s62]Svaralternativ, ja , nei, vet ikke
 
ENIG
 
 [akl63]Dette må enten gis flere alternativer eller sløyfes som alternativ. Vi får vel tro at en leder har en utdanningJ
 
 [s64]Spesifiser mer, det kan og være interessant å vite om arbeidserfaringen til leder, og om vedkommende har erfaring fra sostjenesten, aetat eller trygd og kanskje fra nøringslivet
 
I SÅFALL BØR DETTE VÆRE ET ÅPENT SPØRSMÅL UTEN SVARALTERNATIVER
 
 [s65]Unødvendig?
 [AKL66]Vi har I generell del også spørsmål som går på forhold til. Vi har foreslått at ordet forhold blir endret til samarbeid med. De spørsmålene som står her kan kanskje flyttes til den generelle delen.
 [AKL67]Disse alternativene ble foreslått av en NAV ansatt
 
 [s68]Er det ikke unødvendig med ytelser her? Nok med klientarbeid ?
OK
 
 [s69]Flere alterantiver
DET VAR MENINGEN
 
 [s70]Jeg ønsker sterkt å få inn disse to åpne spørsmålene. Jeg skal påta meg å bearbeide de senere
 
 [s71]Vi forslår en ny overskrift for å samle spørsmålene om kompetanse of fagutvikling på en plass. Det betyr at spørsmål på s 2 og 3 flyttes hit. Vi er interessert i disse spørsmålene i forhold til respondentens spesifikke arbeidsfelt og ikke generelt.
 [AKL72]Det sies at det er et eget språk I Nav
 [AKL73]Det fysiske miljøet er en av faktorene som har ført til endrete rammevilkår.
Det kan sikkert legges til flere svaralternativer her.
 
 [s74]Splitte kurs som et eget alternativt svar
 
 [s75]Ikke verksemda men NAV
 
 [s76]Splitt det første svaralternativet der en kategori er overordnet og en annen er kollega
 
 [s77]ok
 
 [s78]dele opp det første alternativet i henholdsvis overordnet og kollega, ellers ok
 
 [s79]vi foreslår at 16b tas ut
 
 [s80]Vi foreslår at 23 ikke blir med
 
 [s81]Flyttes til den generelle delen og settes inn der i stedet for sosialt arbeid profesjonell rolle, s 6.
 
JEG TROR DET ER VIKTIG AT DETTE SPØRSMÅLET STILLES DER HVOR RESPONDENTENE ER TUNET INN PÅ SITT EGET FELT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar